Zrychlíme Vaše podnikání podle Vašich potřeb. V  dnešní době je potřeba si stále upevňovat místo na trhu. Využijte možnosti a spolupracujte s profesionály.

Máme bohaté zkušenosti a víme, jak efektivně uchopit telemarketingovou kampaň.

  • Máte plán na kampaň? Můžeme se sejít k nezávazné konzultaci a projít si možnosti.
  • Nevíte, jak využít našich služeb? Nevadí. Můžeme Vám připravit možnosti spolupráce, které jsou individuální - víme, že vždy záleží na potřebě zákazníka:
    • prodej produktu či služeb
    • aktualizace databáze
    • domlouvání schůzek pro obchodní team
    • servisní hovory, spokojenost zákazníků
    • chatové služby, zákaznické linky
    • vymáhání pohledávek
    • obsluha e-shopu
    • a mnoho dalších služeb.

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT

Mnoho společností opomíjí, jak je důležité pracovat se svými zákazníky, zanalyzovat získané informace a plně je využít ve prospěch své společnosti.

MÁTE OBCHODNÍ TEAM?

S kolika svými zákazníky jste pravidelně v kontaktu a víte o jejich potřebách? Z praxe vyplývá, že obchodník se plně věnuje svým VIP kontaktům a zbytek jeho databáze není plně využit. Přenechte kontakt a péči o tyto klienty nám.

SLUŽBY PRO OBSLUHU ZÁKAZNÍKŮ

Zákaznické centrum zajišťuje příjem objednávek Vámi nabízeného zboží nebo služeb prostřednictvím:

  • telefonické objednávky
  • objednávky elektronickou cestou, např. přes informační systém nebo eshop
  • objednávky zasílané e-mailem
  • objednávky zasílané faxem

VÝHODY SLUŽBY

  • Profesionální a individuální přístup ke každému zákazníkovi
  • Příjem a zpracování všech typů objednávek a žádostí
  • Informace o dodacích termínech, případném nedoručení a výpadcích

MOŽNÉ VARIANTY SLUŽBY

  • Informace o materiálových náhradách a novinkách na trhu
  • Zajištění odpovědí na vaše dotazy
  • Příjem a vyřizování reklamací a požadavků na záruční a pozáruční servis.

inPage - webové stránky, doménawebhosting snadno.